Baietii practici

era o zi 🙂 nu mai tin minte care 🙂 deci era o zi parca dup’amiza si venit de la cursurile de robotehnofizigeoistografie am zis sa deschid pc. dexteru de mine era fericit.normal ca am deschis o gramada de taburi in rockmelt si intru pe google (normal), pe ce pana mea am mai intrat :-??…. aaa … pe sport.ro … si chestii si şuste … bla bla… da’ evident ca aveam si youtube deschis. si cautam nush ce dracu si vad un canal hoţ : BobysTube  [nu va dau link se strica pc-u’ daca intrati] .. asa … deci stai olecutzica ca am uitat despre ce vb … aaa .. marii experimentanti de pe YT. so, in primul video baietii (in cazul asta baiatul) ne invata secretul telecomenzii (mare c***t) .

Si inca o data baietii sunt foarte perspicaci (apropo ce cuvant fain – perspicaci).

Oricum is destul de faine … adik numa de plictiseala sa te uiti la ei :)) mai bine va uitati la mine, la puiutu si la babaua. Glumesc doar ca … uitati-va la noi =)) Hai noroc am plecat !

