World Trade Center is back

Da asa e! WTC (nu WTF!) reinvie pur si simplu. Da mă! Adica turnurile gemene învie da’ ce’s Hristos ?

Si noi am fost uimiti de proiectul americanilor (cel putin unul dintre ei 🙂 )

Cel mai inalt dintre turnuri se va numi Freedom Tower, iar intreg complexul World Trade Center va fi mult mai extins decat cel initial.

Să vedeti ce şustă acum … Va avea  1.776 de picioare (‘feet’ – unitatea de masura americana) – acesta fiind anul Declaratiei de Independenta a Statelor Unite ale Americii (hai ca parca imi mai aduc aminte) . Mă daca nu stiti sa aproximati va ajuta tata Jimmy … inseamna vreo 572 metri. Ce putin, mai bine nu-l mai fac ca il dau iar jos 🙂 ! Pe langa toate aceste chestiuni va fi cea mai inalta cladire de birouri din lume si cea mai inalta din America (adica americanii bogatasii planetei nu aveau construita o cladire mai mare de 600 metri)

Buun ! Gata ma dor degetele .. video mai jos

Acum poate va fac sa plangeti putin cu dezastrul de pe 9/11 (NAIN ILEVĂN)


Imi place! E folosit Requiem for a dream in soundtrack … bravo editor!

Pe langa toate astea va rog sa va aduceti aminte de Q33 NY – scris cu Wingdings. Aveti mai jos imagine
Q33 NY

