Ce vor face romanii cu ocazia Orei Pamantului ?

Salut! Pentru a afla ce vor face romanii cu ocazia orei Pamantului (Earth Hour) am apelat la TPU şi Facebook (Questions). Ok! Sa trecem mai departe … nu conteaza unde am pus intrebarea. Legat de ora Pamantului probabil ati observat ca pe Youtube aveti un intrerupător pe care il puteti vedea si AICI .

Sa trecem la ceea ce ne intereseaza, si mai precis sondajul nostru sau cum vreti sa-i spuneti. Intrebarea a fost urmatoarea :

Maine(sambata, 26 martie 2011) este Ziua Pamantului (Earth Hour) intre orele 20.30 – 21.30. Ce va propuneti sa faceti pentru a salva Pamantul, macar pentru o ora ?

Si raspunsurile au fost :

Sa scapam de guvernantii astia

Eu chiar o sa incerc sa particip la Ora Pamantului, dar nu cred ca o sa pot din cauza familiei 😦
se stie ca romanii sunt codasi in ceea ce priveste actiuni ecologice, caritabile, etc.sunt niste lenesi si indiferenti. nu sunt mandra ca sunt romanca! nici 0,001% romani nu o sa participe la Ora Pamantului.vai de noi!

Sa zicem ca o sa se faca o fotografie a Europei din spatiu … cred ca numai Romania se va vedea cu luminitele aprinse 🙂 pe harta Europei

Sincer,stii ce`as vrea sa fac?! mi-as lua o vaca si as zbura pe Marte,sau oriunde sa vad cum e Pamantul!Dar stii ce,eu fac asta doar de`a calari vaca si de a simti cum e! Daca face MUU! e de bine!
Numai vacaieli sa ai! (asta-i un ciudat … cred)

Eu toata ziua o sa strang gunoil fac curat spal und florile .etc. Asa ar trebuii sa faci si tu sa fii un om civilizat .

Eu opresc curentul de cativa ani . A devenit deja o mica ” traditie ” , plus ca , mie imi si place 🙂 .

Sa inchid lumina din toata casa in acea ora 🙂

Bha sunteti nebuni de la 8:30 incepe meciul (dupa meci va asteptam tot aici pe blogu’ nostru cu impresii despre)

As incerca da nu pot din cauza familiei.

Inchid electronicele! Am plantat flori…Eh, ce sa fac si eu? 😀

Sinceri sa fim sunt mult mai multe da’ este obositor sa tot dai copy/paste, copy/paste ,etc chiar si din tastatura (Ctrl +C /Ctrl + V) hai ca stim si noi dintr’astea. Pana spre orele de culcare 🙂  va tinem la curent cu toate.

 

Un gând despre „Ce vor face romanii cu ocazia Orei Pamantului ?

Comentariile nu sunt permise.