Romanii au talent?

Se pare ca in show-ul de aseara romanii chiar au dovedit ca avem talent la orice si ca putem fi printre cei mai talentati oameni din lumeeee! Mie toti mi s-au parut talentati, dar cel mai mult mi-a placut „Ballance” pe care i-am si votat, iesind pe locul 2 si ajungand in finala. Deci au asigurat din prima indeplinirea visului si o noua sansa pentru a arata ce pot ei cu adevarat! Sa vedem clasamentul:

Locul 1 este luat de Narcis Iustin Ianau care a uimit juriul si intreaga romanie cu vocea sa:

Locul 2 este ocupat de trupa Ballance, care ne-au aratat un numar de gimnastica „maini-maini”:

Locul 3, este ocupat de sotii Luca care au aratat si ei ce stiu mai bine, sa faca piruiete:

Parerea lui Radu:

Mă deci bravo la toti! si Wow! si inca o data Wow!

Probabil cam toata lumea care are televizor, net, eţetera s-au uitat la Romanii au Talent. Cine nu se uita ?

Primele doua locuri sunt ok si nu am nimic de comentat pe acolo (inca o data bravo lor). Stiti ca familia Luca au inregistrat un record mondial (WR) facand 400 piruete dar totusi … e ceva ce toata lumea poate sa faca (ma refer la dans popular – normal ca prin antrenament). Sincer sa fiu cred ca Bernadette merita mai mult locul 3 pentru ca sunt putini care reusesc sa faca asa ceva cu un caine.

In fine … Bravo! si lu’ Florin Harsan (a.k.a. Hypu:)) pentru ca nu cred ca poate dobitocu’ de Mihai Petre sa tunda asa. Fraier! Loser! Trottel! 吸盤 !

Si baletu’ Dansez pentru Tine a fost misto, cel cu masti si toate schemele alea hoate. M-au spart la tigaie!

 


