Am schimbat modul de introducere al comentarilor

Da aşa e. Am schimbat modul de introducere al comentarilor pe blogul nostru. Deoarece suntem  intr-o era unde viata multora ar fi prea naşpa fara Twitter şi Facebook, am decis sa introducem si aceste site-uri de socializare in sistemul nostru de comentarii.

De exemplu:

– Daca nu ai cont pe WordPress si ai comentarii interesante, poti comenta folosind serviciul WordPress, Facebook sau Twitter (asa primesti un follow:) )

– Daca esti mai incult şi te bagi in seama ca prostu’, atunci folosesti sistemul Guests 🙂

Ce sa mai zicem. Incercaţi mai jos singurei ! (Boxa cu comentarii este sub caracterizarea mea :D)
Un gând despre „Am schimbat modul de introducere al comentarilor

  1. Felicitari…o interfata mult mai „friendly” ca sa ne adaptam si noi la limbajul gamerilor…xD
    P.S O sa fiu offline pana vineri pe urma ma apuc iar de treaba …am niste probleme

Comentariile nu sunt permise.